Mardröm!

Hej, drömde världens mardröm inatt, haha!? jag skulle jobba själv på salongen en dag (precis som idag, bara jag och mollymus här) och innan jobbet skulle jag till en kompis och hämta någonting, kan inte komma på vad det var men typ en jacka eller nått? iaf, den(?) kompisen bodde på andra sidan stan och när jag skulle åka till jobbet hade tunnelbanan slutat gå och pendeln gick inte heller och det var kaos, till slut när klockan var 19.00 och jag kom fram till jobbet var chefen där och herregud så förbannad hon var :( ååh, fatta paniken när jag vaknar då ! haha, inte okej.. liksom 10h sen till jobbet:P
..nu ska jag och molly gå en sväng i mysiga Västertorp innan vi fortsätter jobba!

Ha en bra dag<3

Comments

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0