jag tar semester och åker hem och jobbar?

God kväll! jag har nyss kommit hem från ett upp-piggande pass på gymmet, precis vad jag behövde! Imorgon tar vinden mig, förhoppningsvis hela vägen hem till mamma efter jobbet :) ska bli skönt att komma hem ett par dagar.. dock blir det inte mindre jobb, där uppe finns det också dom som behöver klippas,  min kära mor, och annan släkt! men från bloggen blir det nog paus ett tag då jag lämnar min dator hemma ! men ett inlägg borde jag ju hinna med i helgen iaf ;)

Hoppas ni också får en kanon helg<3

Comments
Postat av: Ada

Ha det så skönt på din semester och det skall bli kul att läsa sedan vad du varit med om!

2012-01-05 @ 12:51:12
URL: http://minsemesterblogg.blogspot.com

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0