Cupcakes ?

Ibland är det sjukt skönt att bara ha datorn avstängd hela dagen! det har jag haft idag.. har ju iof haft annat för mig hela dagen, men ändå .. bara skönt att den är avstängd.. men nu är jag här iaf, bättre sent än aldrig ;) förmiddagen egnades åt bakning, sen kom far m. respektive på fika .. Cupcakesen blev sådär, smeten råkade bli liiite lös, men blev ju hyfsade iaf!


.. och eftersom att jag har varit hundvakt idag också så blev det till att klä på sig och gå en lång promis! hela vägen från mig in till moster i skanstull..



.. ca. en timmes promenad, skönt! nu är jag då äntligen hemma igen och har städat undan lite i köket och tänker slänga mig i sängs

<3

Comments

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0