Och sommaren fryser till is

.. tragiskt men sant.. jag tror att jag måste erkänna att hösten är på väg.

 

Idag har skiten flyttat ut.. hela 300m. bort till farmor och farfar. Farfar döpte om honom det förta han gjorde till Charles .. haha! nä, jag kommer nog ändå kalla han för skiten.. lilla gubben. Men roffe blev iaf väldigt glad, nu är det ingen som nosar på buren längre !

 

trodde btw att min dator skulle lämna mig ikväll, skärmen blev helt svart :O så jag stängde av den oh när den skulle starta blev den helt vit.. nån som vet nått om detta? :O:O:O:O  .. inte jag iaf, men är glad att han överlevde, men gamla kompis.. han är ju trotts allt över 3år gammal nu !

 

har varit en lång dag idag (8.45-19.00 på jobbet), men rolig! som alltid.. hade en hår-ersättning imorse som alltid är lika roligt. imorgon är jag ledig, vilket faktiskt kan behövas för min lägenhet! ska kliva upp k. 07.00 tänkte jag och tvätta en massa kläder, sen ska jag städa efter skiten.. känns som det ligger katt-sand över hela lägenheten !!!

men först ska jag sova, hej påre' !

 

<3


Comments

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0