You run in the dark through a firefight

.. börjar vänja mig med att roffe inte är här längre.. fortfarande tomt, och tyst dock.. har iaf hittat någonstans att bo efter 1nov , här kommer jag hamna :)  rätt sida stan, 30min till jobbet, 15 min till centralen, Helt ok !!

börjar bli dags att skaffa sig en höstjacka iaf ! har ju hittat den så det är ju egentligen bara att gå in på affären och betala

hm 599.- loooove it !

kanske torsdag .. för då börjar jag sent :)

nu kallar sängen iaf!

HÖRS-HEJ ! <3


Comments
Postat av: cilla

Va kärrtorp?? Tyckte du sa Enskede...I Kärrtorp bodde ju min kompis Lorianne första lägenheten där nere. snygg jacka och du...Kul att du skriver i bloggen tycker jag

2011-10-12 @ 18:52:13
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0