Ricinolja

Hej igen ! blev 2 inlägg ganska tätt inpå känner jag, men jag har mer att skvallra om :)
har kört ett lass med kläder och grejer idag till nya rummet, skönt att bli kvitt en del .. har även tömmt stora kyl/frysen och rengjort och rengjort ugnen .. nu äre nära :)

En annan sak jag tänkte pröva och dokumentera är Ricinoljan som blivit så populär att använda i hårbotten för att stimulera hårsäckarna och göra att håret växer litet snabbare .. så självklart måste ju jag pröva ! jag tänkte pröva både i hårbotten och på mina korta ögonfransar och tunna ögonbryn ..
Man ska alltså massera in denna olja i botten ochoch sedan dra ut på längerna, låta sitta i ca 1h och skölja av.. spännande ! så det kommer väl en uppdate om en sådär 2-3 veckor om hur det får med före/efter -bilder :)



<3

Comments
Postat av: cilla

Aha..det ska jag också prova, det kan ju bara vara bra med mera olja i mitt fruktansvärt torra hår

2011-10-24 @ 20:02:52
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius
Postat av: saris

kämmer göra sussen ! schampoo efter glömde jag skriva ! finns på apoteket för 42.-

2011-10-24 @ 20:11:44

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0