nervig..

på lördag har jag mitt delprov, som jag har ägnat ganska mycket tid till på slutet.. hoppas att det kommer gå bra, jäkligt nervös .. fest frisyren, permanenten, teoriprovet, utväxt-färg, damklippning, herrklippning med finish och skägg&mustach klippning.. mm, de 3 första känns faktiskt riktigt bra, färg och klipp för jag ju varje dag.. dock inte finish och SKÄGG????vad faan ska man kunna de för.. ingen som klipper skägget ändå ju.. men jag hoppas ni håller en tumme för mig på lördag :) jag tror jag behöver de ! imorgon tänkte jag att jag inte ska tänka på provet så mycket faktiskt.. brukar vara en bra taktik dagen innan.. så på dagen ska jag dona lite här hemma innan jag åker till stan  och träffar Ida :D längesen .. hon har ju flyttat till leksand, ska bli kul !

 

ciaaoo !!

<3


Comments
Postat av: Anonym

Jag ska hålla en tumme för dig, än om jag tror att det inte behövs. Vet ju hur duktig du är..



Varm kram/E

2011-10-21 @ 08:52:10

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0