hej finnar !

 

hejhopp !

.. märks verkligen att jag är stressad just nu, finnar i hela facet ! en inombords(??)finne precis på näsvingen, sjukt drygt när man ska snyta sig :( förmodligen största finnen jag någnsin haft, helt ärligt !

.. vill dessutom bara fortsätta packa men lite väl svårt när man inte har några kartonger, så det är bara att vänta !

slutade iaf 2h tidigare idag (skönt !!), så jag stannade i slussen en sväng och vandrade på götgatsbacken, så nu har jag äntligen en höstjacka, må ju säga att det nog är den snyggaste jacka jag någonsin haft :O sitter som smäck!

 

nu sitter jag uppkrupen i soffan med en kopp vaniljte (muums!!) och ser bonde söker fru, haha.. har ju inga kanaler här så det får duga :) sen blir det sängen..

 

HÖRS-HEJ

<3


Comments
Postat av: cilla

Va bra att du fixat jackan så du slipper frysa. Vart fixar du kartonger? Ica eller? Hoppas det ordnar sig

kram

2011-10-12 @ 22:45:59
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0