God natt då ..

Hej och hejdå..

blev ju visst en längre dag än planerat idag, tanken var att jag skulle börja 12 idag, men Charlotte ringde mig igår kväll och sa att hennes son troligtvis fått vattkopper(stackars liten:( ) och var tvungen att vara hemma.. så vad gör man lite för laget ! .. har blivit många 9-19 dagar på slutet nu när Angie också är borta ett tag.. har ingenting emot att jobba långa dagar, det är oftast kul när det finns göra, men just när mn pendlar och åker 8 och är inte hemma före 20 känns detlite halv tufft, ska bli riktigt skönt med närmare till jobber efter flytten :)

 

vilket som är det ganska mycket i hjärnan just nu och det är ett under att jag faktiskt sitter här och skriver en massa? .. kanske borde packat lite ikväll med, men jag är för trött för de.. eller så borde jag antagligen förbereda inför provet på lördag, men ikväll är jag för trött för det med.. helt ärligt har jag bara lust att sätta mig ner och gråta en skvätt.. men jag går nog och lägger mig istället! imorgon har jag lite sovmorgon och börjar inte före 11, men sen måste jag verkligen hem och packa lite, det är bara en jävla gröt med saker här och jag blir bara förbannad när jag går in i köket.. vet inte var jag ska börja alls eller vad.. aja nu är det nog, sängen kallar !

 

 

HÖRJ-HEJ

<3


Comments
Postat av: Kar

2011-10-18 @ 22:34:57

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0