Rihanna part 2

Jaha.. jag hade ju ränkt att jag skulle skriva en liten recension av konserten igår med..

men jag tror att aftonbladet gör denna bättre än jag .. alkohol ska tydligen ha för sämtar situationen .. många minus, hade det blivit en konsert, tror jag att denna recention skulle kunna bli bättre faktiskt, stämningen i kön var grym, vi stog längst fram .. så tänder dom upp och Ett par gubbar kommer ut .. sjukt irriterande när konserten skulle börjat för 40 min sen .. Tycker iaf att Calvin Harris, som var förband, skulle kunna kört sitt.. eller var han också sjuk kanske ??


Comments
Postat av: Beffa

Så gjorde dom när Metallica ställde in också, vi fick inte heller höra förbandet..! Vi satt inne i Globen och väntade i godan ro också ba poff tändes det upp och ba hejdå! trist.



Tråkigt för din vän också hon hade väl åkt en bit?! Tur du fick se en konsert iaf!!

2011-11-04 @ 14:07:01
URL: http://beffa.blogg.se/

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0