Kanon dag !

Hej fans !

har haft en kanon dag på jobbet, och bara gjort suuuuper snygga jobb !

dagens sista kund hade ganska ljust, slingat hår och ville ha någonting nytt,

relutlatet blev liknande denna blid:

(ganska exakt faktsikt)

En av mina personliga röda favoriter insåg jag också :) Mahogny-röd som nästan,nästan går mot violett! ruskigt snygg på personer med något varmare hudton men passar även dem med något kallare ton .. lite av en kammoflage-färg kan man väll säga :) min kund var iaf super nöjd och passade som fisken i vattnet i färgen !

 

..förövrigt på tal om hår, har jag ju glömt att säga att jag inte använt ricinoljan sedan jag gjorde GKn.. visste ju inte hur behandlingen skulle påvärkas av oljan så jag tänkte att det kanske är lika bra att vänta iaf 2 veckor (lika länge som man ska vänta med att färga håret) så ikväll kör vi igång igen.. !!

.. men brynen har jag kört nästan varje kväll (fuskat lite :P ) och jag tycker att jag kan se lite skillnad ? .. vi får se om ett par veckor till !

<3


Comments
Postat av: cilla

Du är min idol, bara så super duktig! Tror jag också ska försöka med ricinolja vad tror du om det??

kram

2011-11-10 @ 21:56:12
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Hej! Tänkte bara tipsa om min nya smyckestävling! <3 Hoppas du vill vara med! :D

http://adaras.se/2011/november/vinn-ditt-favoritsmycke-fran-glittersten.html#comment

Kram

2011-11-10 @ 23:31:46
URL: http://adaras.se
Postat av: B&L

kul =)


Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0