bloggen !! - lever du ?

hej hopp, här vare dött som i graven !

jag har precis kommit hem från Åbo-kryssnig.. har varit med kära moster med man och min syster och ätit julbord, oooootroligt trevlig har vi haft, men glömde i vanlig ordning kameran hemma, skärpning !! min moster har dock en grymt rolig video på sig telefon, hoppas den hamnar på FB kanske.. :) Man vann ju även en musik-quiz.. eller ja, moster vann.. så nu är man en kryssning till, rikare.. någon som är sugen innan den 18 Dec. ?:)

.. har iaf som sagt haft fett kul ! och maten var mums, julbord !.. jag äter ju inte så mycket på julbordet, Men !

 

nu har jag som sagt precis kommit hem, och har nyss börjat på projekt årets jul-klapp.. har börjar med en tradition insåg jag precis.. att varje jul ge bort EN värdeful och betydelseful julklapp till En person.. förra året var den stor äran min älskade mor, i år rullar turen vidare.. spännande ! fortsättning följer.. kanske :)

Men nu så ska jag fortsätta på mitt Twilight-maraton som jag började på i söndags!.. var ju och såg den nya filmen i fredags så nu måste man ju färska upp minnet.. kanske läsa böckerna med ? .. börjar med filmerna iaf..

 

Hörs-hej

<3


Comments

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0