Missöde..

hallå där !

hoppas ni har haft en lika rolig helg som jag! var riktigt lungt på salongen så jag slutade runt 2 i lördags och drog då direkt till uppsala ! Hade riktigt riktigt kul, och de kan jag ju säga at det känns i fötterna nu... Iaf, så var det  inte lika kul att åka hem!

Först missade jag det tåg som jag tänkte att jag skulle ta, så jag var tvungen att sitta på stationen i uppsala en timme och vänta på nästa.. under tiden tänkte jag att jag kan ju iaf köpa en biljett till nästa tåg, vilket jag gjorde.. och när tåget väl kom, nä men då var det ju inte ett SJ-tåg.. och det gick inte till sthlm heller, så jag var tvungen att köpa en ny biljett till upplands väsby(som var slut stationen) och därifrån åka natt buss till centralen.. när jag närmade mig stan tänkte jag att det är ju mycket smartare om jag hoppar av vid st. Eriksplan och tar t-banan där ifrån.. så jag hoppar av bussen och går mot t-banan.. men tror ni inte då att tunelbanan är stängd på söndagnätter !!??? åååhåhåhåhåhåhå, , jag kan lova att jag inte alls var less då !

Iaf så hittade jag till slut en buss som tog mig hem.. men jag har nog världs rekord på 3h från uppsala till sthlm..

 

idag ska jag göra min första permanent.. hon jag ska permanenta vill nämligen ha frillan jag hade för inte så längesen (frillan jag hade innan jag blekte bork min lockar) dvs. kort hår med lockar upptill ! det ska bli kul, hoppas jag kommer ihåg före och efter kort!

 

 

<3


Comments

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0