_ _ _ _ Sushi + konstig hårfärg + bra visning = ??

.. om bara kylan ville släppa fram lite mer sånt här :)


Jag har ätit sushi för första gången idag (eller aa, vegitarisk såklart, gillar ju int lax eller annan äcklig råfisk..) men det var jättegott :)

.. Jag tänkte även att jag skulle dela med mig av min roliga hårhistoria .. Så, jag färgade ju håret för ett par veckor sedan som ni vet, en jättefin rödkoppar färg ! Det var supersnyggt ca en vecka, sedan fösvann färgen allt eftersom, eller aa den försvann väl egentligen efter ca 3tvättar och blev förjävlig.. flammig och inte alls röd! ..utan att jag ville inse det såklart.... tills idag då vi bestämmde oss för att göra någonting åt det innan visningen idag, som vi trodde började 19.00..Eftersom jag är less på den fula koppar färgen bestämmde jag mig för en något mörkare brun(ljusbrun), men när vi börjat applicera färgen 17.50 kommer vi fram till att visningen tydligen började 18.30 :O !!! hehe... så färgen hann verka 10min innan vi var tvungen att skölja:P mitt hår är nu fläckigt brun-koppar-rött? och det ser ändå nästan bättre ut än innan.. herregud säger jag bara !! Näe, i morgon äre peruken på och på onsdag blir det nog till att rädda världen!

 

För övrigt var visningen skitbra och jag är grymt taggad på att bara färga en massa hår och göra en massa roliga saken ! såå , kom in på salongen :) Här är lite sneekpeek på det jag tyckte var det bästa ;

blev det en liten bild eller? hoppas ni ser nått..

tjejen till vänster med rödring runt har iaf exakt den färg som jag så länge har velat ha.. men istället för att försöka få den.. nä men så färgar jag håret rött? hmm..

Den andra tjejen har iaf en grym uppsättning, ni ser kanske inte så mycket, men har tyvärr ingen bättre bild heller..

Av de manliga modellerna var det denna jag fastnade för.. så sjuuukt snyggt ! hela modellen för den delen ;)

Nämen, det jag blev mest imponerad över var rakningen runt örat.. så anorlunda och sååå snyggt !


Comments
Postat av: cilla

Hahaha ja på 10 minuter hinner inte det bli mycket av ny färg, bättre lycka nästa gång. Kul att få gå på visning så där

2011-03-29 @ 06:42:33
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0