The Sun hates Me

.. I vanlig ordning är det ingen sol när jag är ledig, lite less måste jag säga att man blir! .. men det hindrar lite mig, jag har letat upp ett skysst drop-in solarium i vällingby, så jag tänker minsann ändå sola !

 

Här kommer iaf bilder på min brud från igår :)

Enkel, både make och hår, men väldigt vackert & romantiskt

.. det var även denna tjej som jag gjorde löshår på för ett par veckor sedan,

nu är det ju också lite små bilder här, men det går ihop riktigt snyggt med det egna håret!

 

nej, in till vällingby och sola. Ciao

<3


Comments
Postat av: cilla

Ja du är din mors dotter! Jag är ju också ledig idag och solen lyser med sin frånvaro och dessutom blåser det kallt. Nåja kanske lika bra det för min disk protesterar mot varje rörelse idag.

Hoppas du kan ha det bra iallafall

kram

2011-06-12 @ 11:26:41
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius
Postat av: moster

Men Sara .. solen skiner ju och det är ju jätte skönt ute...

2011-06-12 @ 14:55:32

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0