semesterblogg..

.. blev det inte så mycket av, nej.. men nu är jag tillbaka hemma och verkligheten har hunnit ikapp mig. nu kör vi !

 

igår hade jag en sista underbar dag på semestern, jag ch min underbara moster åkte till hellasgården för sol och bad för vädret var underbart.. vi åkte hem ilagom tid för att inte bränna oss måste jag säga, jag var lite röd på smal-armarna igår, men nu har det gått över :) väl tillbaka i stan hittade jag en skiiiiitnsygg jumpsuit som jag tänkte ha på min mors bröllop i slutet på månaden, beige-glittrig med vida ben och halterneck.. svårt att förklara, men kanske kanske lägger jag upp en bild ;)

 

Idag var första dagen på jobbet ! det var riktigt skönt faktiskt att få lite verklighet. men nu sitter jag på min nymålade balkong i en härlig baden-baden (heter det verkligen så ? :S ) .. det börjar bli lite för kallt för mig, men nu har jag ju väntat hela våren på att dom ska komma hit och måla så nu jävlar ska här sittas !

 

god natt !

<3


Comments

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0