Nej till Brazilianblowout !

Nej! idag gjorde jag en ny blowout på en tjej med ungefär samma hår som jag jag, jätte blonderat och slitet.. men jag kan nog ärligt säga att jag inte kände stor skillnad..  och det känndes inte allt kul.. som sagt var det är en dunderkur, men man kan lite gärna köpe an toppen inpackning.. jag tänker inte sälja fler blowout, om kunderna absolut inte vill, men jag kan nog övertyga dom till att lägga pengarna på en super-inpackning istället, t.ex.  Paul mitchells awapuhi, som ni kan läsa mer om här .. den säljs ju dock inte överallt utan bara hos utvalda frisörsalonger.

Nu sitter jag hos min moster och väntar på att dom ska komma hem.. molly hoppas precis upp i mitt knä, hon är nog lite gos-sjuk, bästa att man kelar lite då

ciao

<3


Comments

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0