Inga kunder..

god dag ! har varit helt öde på salongen idag, mellan 9-16 hade jag 2 kunder!! helt galet .. men då fick jag ju tid till att göra lite annat, som att träna på olika saker :) har för övrigt kommit på att jag borde skriva blogg efter att jag gått och lagt mig (??) det är alltid då jag kommer på en massa bra, roliga saker att skriva om :S varför är det så, att när man vill skriva då kommer det ingenting och när man inte vill skriva då kommer man på en massa massa ?

idag har jag iaf städat i min garderob och sorterat, så nu är det fint där inne iaf :)

 

<3


Comments
Postat av: cilla

Ja varför är det så. Jag brukar komma på massor att skriva om i bilen o sen när jag är hemma har jag inte tid o så glömmer jag...

Jag har iallafall fixat tårta idag

2011-07-13 @ 20:32:24
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius
Postat av: Anonym

Jag tror det är många många som har precis samma tänk som dig vad gäller skrivandet. En stor poet, Tomas Tranströmer skrev:

"Det händer att man vaknar om natten och kastar ner några ord snabbt på närmaste papper, på kanten av en tidning (orden strålar av mening!) men på morgonen: samma ord säger ingenting längre, klotter felsägningar. Eller fragment av den stora nattliga stilen som drog förbi?"



Jag ville också säga att det spelar inte så stor roll NÄR du skriver, Sara... huvudsaken är ATT du skriver. För du skriver bra...



Ha det gott/Elisabeth

2011-07-15 @ 08:29:44

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0