Hej

.. en sak jag har tänkt på här nere är att alla säger hejhej hej.. när dom avslutar ett samtal, som att det är någon tävling som dom måste vinna..  whatsup with that?

anyway, har inte skrivit på en hel vecka :O har haft så mycket annat för mig.. Torsdagskväll kom maria och nicklas hit och hälsade på och stannade till tisdag, hann med lite blandat som grönan, mot min egen vilja (nästan) åkte jag insane ..

men jag ångrar mig inte, sjuuuktkul !

Tisdag och onsdag hade jag namnsdag :) Grattis på mig.. och mamma :)

.. men största anledningen till att jag inte bloggat i veckan är för att jag sovit i stan i min mosters lägenhet, och jag orkar inte släpa datorn fram och tillbaka :)

 

.. jag hade ju även tänkt lägga in ite bilder på bruden jag gjorde i lördags, men har ju så klart glömt kameran i mosters lägenhet.. aja, får kanske bli i morgon då!

Imorgon kommer ju btw Jossan hit, ska bli jättekul ! väder ser dock inte lite kul ut :(

 

 

<3


Comments

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0