Ledig !


Då var man på plats i sitt nya hem och det känns mer och mer som ett fullständigt hem..  har haft ganska fullt upp med flytt och jobb så det har inte blivit att jag skrivit sen skolan slutade.. jag skulle ientligen jobba idag med, men jag blev ledig.. det var så lungt :) jag trivs iaf väldigt bra här nere än så längt :) så jag tänke att nu skule få se hur det ser ut med!


Så det första man ser när man kommer in i hallen är det här ..

börjarn på vardagsrummet...

.. tar man ett par steg till kommer soffan även i bild..


.. framför soffan står tvn.. såklart, vart skulle den annars stå :)

(ja vet.. jag hatar också att det är gula tapeter..)

bredvid tvn är det ett hål i väggen som leder till sängen..


.. min härliga säng..


fortsätter man förbi sänger hittar vi en kokvrå..



badrum..


.. och tillbaka i hallen .


och här har jag ritat planlösningen :D .. ish

ser ni någonting ? .. den blev lite liten :P
aja, nu ska jag in på banken

<3


Comments
Postat av: cilla

Va kul att du skriver blogg igen! O va kul att du visar din lägenhet!!Längtar så tills på tisdag kväll

kram på dig

2011-02-03 @ 21:03:29
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0