mitt gamla jag ..

.. jag har alltid älskar musik, har jag haft tillfälle har jag sjungit eller lyssnat eller sjungit .. men dom senare året har jag inte haft samma tid som när man var lite yngre.. och en del av mig har liksom fallit bort.. för ett par år sen hade jag alltid en låt-text till allt , mitt i en diskution, efter varje fråga, hade jag alltid ALLTID en låt som passade perfekt som svar.. det kanske låter konstigt att sakna någonting sånt, men det blir ju liksom en del av mig personlighet









<3

Comments
Postat av: Moster

Musik har varit och är en stor och viktig del i mitt liv också men i perioder har jag också känner att det har stått tillbaka för annat i mitt liv och då har jag saknat det sååå

2011-12-18 @ 21:22:58

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0