Juldagen och Bio.

Hej ! Idag känns det helt dött, ingenting är öppet eller så .. men i eftermiddag blir det bio; The Girl With The Dragon Tattoo .. spännande, har ju fått strålande recensioner.. frågan är väl om dom kommer vara bättre än dom som redan finns?

 






Efter bion ska jag träffa Ida, det blir kul, var ju ett tag sen nu! blir väl ett par öl och kanske lite debaser med syrran ? vi får väl se vad som händer, men det blir nog inte jättemycket fest iaf.. känns ju lite tomt tycker jag nu när min julkalender är slut !! men vad tyckte ni då !!.. jag tycker det är så tråkigt att ni inte vill kommenter !

<3 

 


Comments
Postat av: cilla

Du har haft en underbar kalender tycker jag.visst är det trist när inte man får kommentarer men det verkar som om folk tycker att man trycker gilla på facebook så räcker det....

Är inget öppet idag? jag trodde mellandagsrean började idag?

Ha en bra dag vi hörs sen kram

2011-12-25 @ 12:08:51
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius
Postat av: Anonym

Är tydligen jättebra den filmen

2011-12-25 @ 14:57:12
Postat av: boll

hälsa fia! vill också gå på bio och se den! hoppas det blir av i veckan om nu stefan vill se den förstås.. :P

2011-12-25 @ 16:19:33
URL: http://beffa.blogg.se/

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0