even the gray can be colourful..








Jag och Molly har varit ute hur länge som helst idag, och nu har vi kommit in och båda två deckade i soffan direkt! fick ett par fina bilder på vägen, bild nr4 blev jag lite kär i.. tänk hur en så grå och trist dag, kan bli så himla vacker ! det är otroligt .. snart ska jag hem och göra min enda julklapp färdig och imorgon väntar jobb ! första veckan på .. ? .. som jag jobbar mån-fre,  hur skumt känns inte de då !
aja.. kommer nog ett inlägg till under denna afton, får ju inte glöma julkalendern;) .. adios !

<3

Comments
Postat av: cilla

vilka otroligt vackra bilder. Du kan ju göra en fotobok av såna där fina kort

2011-12-18 @ 19:30:32
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius
Postat av: moster

FINA bilder ...va roligt att det blev så bra med kameran

2011-12-18 @ 19:52:53

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0