Dan före dan före dan !

Hej, imorgon är sista jobb-dan innan "jullov", ber betyder fullt ös.. såklart :P så, jag har laddat upp med att ha storkok (..?) hur som helst har jag lagat köttfärssås för hela slanten ! sjukt bra att ha massa mat-lådor i frysen när man känner sig lat och fattig ! blev dessutom riktigt god, men eftersom den blev till av det som typ fanns i kylen för tillfället har jag inget recept att ge er! så ni får nöja er med att jag tyckte att den var god :)


Del 22.. nu äre nära !!


<3

Comments
Postat av: cilla

Kocka på älgköttfärs, för det var väl det? Entrecoten kvar i frysen då? Blir säkert jätte gott det också

kram

2011-12-22 @ 23:14:06
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0