Året som varit ..

Om ett par dagar har ännu ett år gått.. I mitt liv har en hel del hänt i år! och såklart istället för att skriva en bok, delar jag mina favorit bilder från året i ett collage! dom är valda med omsorg, och jag är säker att det finns en berättelse bakom varje bild, har försökt få med lite av varje t.ex. bröllopet, körslaget, min första brud, roffe, osv.. så vill ni veta än att titta, får ni fråga ;) .. men ta inte illa upp om du inte är med, det är troligtvis för att jag inte har någon bild på dig från i år;)



.. sen gjorde jag även ett ego-collage på bilder på mig själv under året, har ju som hade lite olika färger i håret och så, så jag tänkte att det är en bra ego-boost!



<3

Comments
Postat av: MOSTER SA

Ja du det har hänt mkt i ditt liv tjejen....mycket bra och roligt och du går från klarhet till klarhet..och vi är så glada att vi får vara en del av dig och ditt liv på nära håll.....love you

2011-12-29 @ 23:05:49
Postat av: cilla

Ja visst har det hänt en hel del. Du har mognat och blivit RIKTIGT vuxen sen du flyttade, och naturligtvis tycker jag att det är för långt mellan ggr vi träffas

2011-12-30 @ 06:38:28
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0