Kolmården !

Heej :)

har varit borta ett par dagar med min moster o hennes man ,  på husbilssemester ! hehe..  tänkte att jag skulle slänga upp lite bilder typ från kolmården och så ..

 

här kan vi då se mina kära vänner på besök från egypten..

 

barn-hagen är ju alltid det bästa !

Hej kompis !

Jag och min nya familj ...

 

 

så det var nog en bra sammanfattning av dagarna ! nu har jag precis sökt alla jag hittade på afm och snart ska jag ner i tvätten igen innan man ska klä på sig och gå till jobbet! fantastiskt!

 

<3


Comments
Postat av: cilla

Hon är sååå charmig Molly my! Vad är afm? Och din nya familj ser ut att ha jätte tråkigt, kom tillbaka till oss..

2011-08-25 @ 22:54:51
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius
Postat av: Anonym

sökt alla jobb ska det ju stå :)

2011-08-26 @ 23:17:16

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0