Mood.

det är jättelungt på salongen den här veckan.. troligen för att det var så myket förra veckan.. men lite tråkigt tycker jag.. gick hem kl. 14.00 då det inte fanns så mycket att göra..

 

any how, igår innan jag somnade gjorde jag en lista på saker som många inte vet, men som jag tänkte dela med er;

1. Jag har fotfobi, äckliga fötter är det värsta jag vet, förutom mina egna såklart då.. men det har faktiskt blivit bättre :)

2. Jag är mörkrädd, har troligen sett för många skräckfilmer i mitt liv.. nu kan jag inte äns sova med ryggen mot dörren :(

3. Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande, dvs. jag har aldrig varit kär på riktigt.. ska sanningen fram är jag nog lite rädd för att bli sårad..

4. När jag var liten blev jag retad för att jag hade krulligthår och killarna i skolan kallade mig afro-women, nej inte så kul.. tills runt millenium då plattången kom, thank god! .. (och nu när jag har blekt bort lockarna, saknar jag dom.. men jag tror nog dom kommer tillbaka, så lätt är det inte :)

5.. nä just de, jag hade ingen 5..

 

 

<3


Comments
Postat av: mostermamma

fina fina fina du....

2011-04-28 @ 21:21:27
Postat av: beffa

jag hatar också äckliga fötter samt mina egna. bläää!!

2011-04-29 @ 11:55:57
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: cilla

Himmel va modig du är...inte skulle jag kunna göra såna erkännanden

puss o kram

2011-04-29 @ 20:35:53
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0