_ _ _ _15 åringar tror att man kan trolla med knäna om man är _____ frissa

Jaa.. igår hade jag en kund som kom in och ville bli askblond..

..själv så var hon rödhårig..

Inte riktigt såhär röd.. men tänkt er att denna färg har blivit urtvättat.. typ så!

... efter 4 timmars arbete var det endast lite röd/rosa partier kvar, men självklart hade ju hon räknat med att gå ut från salongen med en snygg askblond färg, så det var ju bara att fortsätta bleka.. resultatet blev inte riktigt som hon hade hoppats ändå, men jag hoppas att hon sköter om sitt hår och kommer tillbaka om en månad.. FÖR MAN KAN INTE BLI BLOND PÅ EN DAG, och absolut inte om  man vill behålla hårets kvalitet..

 

Idag har jag varit på en arbetsinvervju och på måndag ska jag dit och provjobba! .. i en matsal på ett typ äldreboende (.. fast inte riktigt äldreboende ändå ?:P) .. aja, det är i köket iaf !

 

<3

 


Comments
Postat av: johanna

hej!



Jag har under 2 månader slingat mitt hår från mörkbrunt till blont. Detta har så klart resulterat till att jag har fått guld/gult/orange hår. det finns dock fortfarande partier i håret som fortfarande är bruna



Mitt mål är att få en sån askblond färg som på bilden du lagt upp



Min fråga lyder: vad bör jag göra nu för att gå nästa steg till att komma närmare mitt mål? bör jag slinga den igen och sen använda silvershampo eller kan jag bara lägga i en askblond hårfärg i mitt hår nu? hur ska jag göra?

2011-04-16 @ 20:52:38

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0