_ _ _ _ jasså, så du säger att mitt arbete inte är min passion ??

metro skrev idag att det var bara musiker och kriminella som har passion för sitt arbete .. hmm ? jag tror visst att dom glömde frisörerna..

Iaf mig, annars hade jag nog inte flyttat 60mil för att jobba? men vad vet jag..han kanske hade rätt?

 

Det händer tydligen ganska mycket just nu iaf! jag har nog (förhoppningsvis eftersom han redan igår ville skriva anställningsbevis) fått mig ett extra jobb, där även min far jobbar.. eller aa nästan, han jobbar som vaktis och jag kommer jobba i köket ! vilket jag tror att vi båda tycker är riktigt kul, och jag tror att det är ett bra sätt att lära känna varandra! samt att det händer mycket på salongen; jag jobbar en hel del och på lördag ska vi även styla Team Jakob i körslagen, eller ja.. hela kören rättare sagt (så jävlar den som inte röstar på honom :P)och på söndag är det kurs som gäller; löshår för "män" (tunnhåriga, vilket oftast är män) ja vet, det låter jättekonstigt! men det funkar lite som en tupé, alltså för sånna som är flint uppe på hjässan men har hår på sidorna, men det sitter som berg.. metoden har precis kommit till sverige(..knappt) och vi är en av dom första salongerna i sverige som kommer att utföra den, tro mig jag har sjukt höga förväntningar :)

 

Imorgon innan jobbet ska jag försöka hinna lägga upp en bild på mitt nya fina blonda hår, så puss på er så länge!

<3


Comments
Postat av: britten

ja DET händer mycket nu och gummanär jätte roligt allt. Så kul med ditt extra jobb där hos pappi också. .Och jo visst är ditt jobb din passion gumman

2011-04-12 @ 21:33:30
Postat av: cilla

Självklart har du ditt jobb som passion, och den som inte fattat det vid det här laget....Jätte kul tycker jag att du nästan jobbar med din pappa, det kan vara jätte kul.

Det händer mycket nu, o allt är naturligtvis spännande. Vi ses på måndag kväll

kram

2011-04-12 @ 22:26:51
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0