Viola min vän.

.. jag vill tyvärr, så hemst gärna kalla henne för Olivia?
Jag har iaf klippt hela hennes hår för första gången idag!.. Så jävla inte alls lika lätt som en liten hårdel :P


Lite blöt i luggen då jag inte hann föna klart :(

.. kom också på att det var ju synd att jag inte hade någon före bild, men hoppar ni tycker om det ändå :)
Detta är alltså en helform(när alla längder slutar på samma ställe) ner till och ökander längder(säger kanske säg själv vad det är) upp till!
Imorgon förmiddag ska vi gå på Andy Warhol utställningen här på museet, spännande ! .. sen hoppas jag på färg, det är roligt ! eller långhårsuppsättningar :)
Nu väntar sängen, är sjukt trött ikväll med, sjönt med fredag i morgon..


<3

Comments
Postat av: cilla

sov sött! Nästa helg ska du klippa mig det innebär mycket delade längder hihi

2010-09-09 @ 22:26:03
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0