Viola got a new look .

Curly woman .. :)




Idag har viola fått sig ett par slingor (med hätta) jag blev riktigt nöjd och resultatet blev som jag ville ha det..



lite dåligt ljus, men hoppas ni ser ändå :) ska inte synas så mycket heller, ska bara se lite ljusare ut :)
.. började dock inte dagen såhär, utan jag började med att gå och träna ! så sjuuuukt härligt att träna på morgonen, det är någonting jag måste bli bättre på !
I övrigt har dagen handlat om Hår-kemi.. så himla intressant det är ! idag har vi gått igenom hur håret är uppbyggt, från minsta lilla detalj !.. som sagt intressant :)

Har precis renskrivit allt vi gjort idag, så nu sitter jag i soffan och tänkte göra mina naglar lite finare.. kommer kanske en bild senare.. om jag lyckas:P .. tänkte göra en rosa manikyr :)


<3

Comments
Postat av: cilla

Har ju alltid sagt att dina lockar är underbara, handlar bara om att lära sig ta fram dem på ett snyggt, busigt sätt och det verkar du gjort nu tycker jag!!

Du är så himla duktig och jag är så himla stolt

2010-09-14 @ 23:11:15
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0