Torsdagsslingor.

Trots förkylningen har det varit en riktigt rolig dag i skolan!
hunnit med både det ena och det andra! och som vanligt istället för att skriva/förklara, och eftersom att jag själv tycker att det är roligare, så visar jag med bilder :)


Folieslingor :Dhuuuuur kul som helst!



Resultatet efter schamponering (har kammat åt sidan så man ska se slingorna bättre)



och sen vände vi på steken, klippte ökande längder med annan metod än tidigare,
och taaddaaa! Min lilla älskling hade fått en helt ny frilla med highlights!



Och sen så var det dags att att åka hem till lilla Roffe.. som helst av allt inte vill vara med på bild



I morgon väntar hår-kemi, känns både tråkigt och kul.
Kul, eftersom det är bland det viktigaste man bör kunna!
Tråigt, ja det hör man ju på ordet kemi.
Men har ju bestämmt att jag ska bli bäst! och som Ann brukar säga,
vi har klivit på tåget, så det är bara att åka med. Full fart framåt!(bokstavligen)
Så nu blir det sömn som gäller!



<3

Comments
Postat av: Beffa

åh vad söt han är! :)

gud vad svårt det ser ut, men jag tycker du verkar kunna det där riktigt bra redan ;)

2010-09-02 @ 22:01:09
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: cilla

Har sagt det förr och jag kan säga det hur många ggr som helst, Du är som klippt o skuren för det här. O jag vet att du tycker det är kul och då blir det ju lättare



kram o gonatt

2010-09-02 @ 22:09:33
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius
Postat av: Britten sa

ja jag tycker det ser svårt ut ..men det är roligt att se och du är så¨så duktig..och så fick man en skymt av lille Rolf också....kramiz

2010-09-02 @ 22:23:59
URL: http://glitteroga.blogg.se/
Postat av: ingrid

jag kommer definitivt och klipper mej hos dej! :)

2010-09-03 @ 07:48:26
URL: http://ingridoberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Rolf är kung

2010-09-03 @ 22:56:23
Postat av: Sara

Roffe inte Rolf!!

2010-09-04 @ 09:54:51

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0