Roffe <3 Glass

.. blev en jobbkväll ikväll.. lite drygt, men man måste ställa upp för teamet ;P Tog med mig en glass hem som Roffe blev helt tokig i, haha.. den lilla tomten! han fick dock inte så mycket, tror inte jag har hört att det är bra för hamstrar att äta glass? :P
Fick ett mail från skattemyndigheten idag som talade om att de hade komplitterat min adress! jag är alltså nu mera folkbokförd i Örnsköldsvik :) det är lite konstigt de här ! även fast jag har bott själv sen jag var 17år, har det inte känts lika mycket som nu att jag verkligen har flyttat hemifrån :P

Har iaf lärt mig en massa om färg-lära idag, var helt snurrig i huvet när jag kom hem :P rött hit och blått dit:P
tänkte att ni skulle få se mina fina teckningar som vi fick göra..

OBS.. tro nu inte att det är ett dagis vi går på:P !!

en färgstjärna



min fina gård :)
(inringningarna är "indelningar" av de olika färgerna.. för att förenkla för er kan man säga, basfärger, blandade engång, och mera blandade :P )


har dock lite problem med ordet tertiärfärger(mera blandade) vill gärna säga teritär :P



sedan sa jag ju även att resultatet från curl-rullningen skulle upp,
så här kommer min vän Mara i sin nya frisyr! (.. sluta, hennes namn är jättefint!)




<3

Comments
Postat av: cilla

Åh...blev så rädd..såg bara överskriften Roffe o att det blev en jobbig kväll. Trodde först det hänt den lilla plutten nåt..



Verkar otroligt svårt med de där färgerna men du fixar det säkert

2010-09-08 @ 06:49:15
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius
Postat av: moster

här kommer en hälsning min fina saraliten från soliga spanien....du pluggar och ståri och gör framsteg hela tiden ser jag...och roffebus...så han gillar glass den lille gynnaren...kramiz

2010-09-09 @ 13:16:56
URL: http://glitteroga.blogg.se/

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0