Hej.

Nu vecka och ny energi ! jajjamen, förkylningen har börjat lägga sig så jag har varit mycket ppiggare idag !
I fredags for jag till umeå för att träffa min kära stora syster och det blev en spontan utgång! väldigt roligt, tack så mycket för den kvällen, jättekul att träffa dig :)

Idag har jag varit i skolan så klart och självklart tänker jag visa er var vi har gjort :)
(i fredags blev det ingen uppdatering då vi hade hår-kemi)
men här kommer min dag:

svinryggar!

nr 1 .. inte så jättesnygg, men man kan ju bara bli bättre:)



nr 2, bilderna blev visst lite små:P men denna svinrygg var snyggare!



och sedan rullade vi curler.. vilket inte var lite kul som att lägga en svinrygg:P




resultatet får ni i morgon .. ;)


Kvällen har jag ägnat åt att skriva klart helgläxan som ska in i morgon !
- Loggbok om de två första veckorna.. blev ju som en del att skriva:P men ni är det klart! :P
var faktiskt inte bara drygt, man fick ju samtidigt testa sig själv om hur mycket man hade lärt sig och hur mycket det var man var osäker på !
Nu ska jag se en rulle innan jag ska sova och ladda för i morgon :)

<3



Comments
Postat av: moster

så spännande att se vad ni gör och gott höra att ni hade trevligt i umeå...kramar från spanien moster

2010-09-06 @ 22:35:27
Postat av: cilla

De där svinryggarna blir säkert perfekt om några veckor

2010-09-06 @ 22:55:12
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0