Kundpass..

Ja ! då hade man kört igng med kundpass och igår hade jag min första kund ! en gråhårig dam som ville ha lite mörkare runt hårfästet samt bryn och fransfärg! både jag och kunden blev jättenöjd , och det ver verkligen en skit kul dag ! Idag hade jag haft min andra kund, en tjej från gymnasiet, hennes färg blev mörkblå ! skitcoolt ! .. det är riktigt kul att äntligen har kommit igång, i morgon har jag min sista kund för veckan ! .. tyvärr lägger jag inte ut bilder, då det är kunder.. lite tråkigt, men vill ju inte att någon ska bli sur :)


<3

Comments
Postat av: cilla

kul att höra att allt går bra!! Saknar både dig och samtal med dig. Hoppas att du inte kör slut på dig själv

kram

2010-10-27 @ 21:18:55
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0