do NOT steal my dream!..



... i övrigt har dagen varit jätterolig!
Har haft nolas esteter på besök och vi har pratat people skills

80 % Kundbemötande(service)
20 % Tekniskt kunnande

så är det bara :)

vi har äver börjar lite med våran show! .. tyvärr, jag tänker inte avslöja mer än att det kommer bli en oförglömlig show! det är bara att se till att befinna sig i Nolaskolans aula den 1 December kl. 19.00!  ;)

I morgon kommer en färgtekniker från Goldwell som ska undervisa oss i färg(såklart) hela dagen och göra lite expriment och så, ska bli sjuuuuuuuuukt kul !

Men just nu så har jag tagit en paus i plugget, så det är nog dags att återgå :)

<3

Comments
Postat av: cilla

Buuhuhu...:((blir så lessen när jag inser återigen att jag kommer att missa er show. Så himla tokigt, men jag hoppas att du når dina drömmar för då tror jag att det kommer att bli många fler shower för din del och då ska jag vara med.



Längtar tills vi får ses i morrn



kram

2010-10-13 @ 19:54:43
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius
Postat av: Anonym

ja sägger samma sak..buuuuhuuu....har inte hunnit hen jag heller då...så så så synd skulle kommit upp på stört du vet

2010-10-13 @ 21:05:05
Postat av: Anonym

ja sägger samma sak..buuuuhuuu....har inte hunnit hen jag heller då...så så så synd skulle kommit upp på stört du vet

2010-10-13 @ 21:05:06
Postat av: Britten sa

det var jag som sa

2010-10-13 @ 21:05:21
Postat av: sara

ni är så söt båda två <3

2010-10-13 @ 21:14:18

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0