pottfrillan is back.

Det stämmer, själv tycker jag att det är gräsligt !
.. vi klippte en pottfrilla på Viola idag, klippningen blev jättebra och tekniskt rätt och allt, men herregud så ful den är!
Kan inte förstå hur den kan vara påväg tillbaka ? ..


Måste försöka skriva lite oftare märker jag !
.. för er som undrar hur det gick med min kund från förra veckan, så fick hon komma tillbaka dagen efter och fick en ny färg.. och hon blev jättenöjd :)

Vi har även pratat lite om showen idag, som jag hoppas att ni kommer på! annars missar ni någonting, kommer  bli en grym show, men action på scenen tillochmed ! (vi kommer alltså att styla modeller på scen) Men på Måndag kör vi igång på allvar, då är det dans träning med våran koreograf Caldon som gäller, hej och hå ! haha...

Idag har även lilla Roffegubben fått lite uppdatering i sitt hem, nytt spån och en typ fleecekoja och en ny trä leksak :) himla kul tycker han att det är, leker som en tok min lilla älskling..


<3

Comments
Postat av: Britten sa

Lilla Roffe..Ska han också bli Stockholmare?

2010-11-15 @ 22:07:16
URL: http://glitteroga.blogg.se/

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0