kokar av ilska...

Blev väckt i morse av att telefonen ringde... nä vänta lite, jag måste nog berätta hela historien!
Tidigt i höstas tog jag kontakt med parken som, här i ö-vik, brukar arrangera balen.
Varje gång jag blivit kallad till möte, har verken nola eller park dykt upp!
Senaste mötet jag blev kallad till vad någongång i januari, åter igen bara jag som kom..
Parken bestämmde då att dom skulle lägga fram ett förslag och skicka ut till skolorna.
Så jag har ju alltså gått omkring och trott att läget varit lugnt!
Förra veckan ringde en kille från åsbacken ang. ett event de skulle arrangera. Han sade att han hade fått mitt nummer från parken när dom tidigare den veckan hade haft möte med nola och park om balen..
Jag blev så klart fundersam och undrade varför inte jag blivit kallad till möte, så jag skickade ett mail till parken och fråga om någonting var på tok!
Imorse kl. 07.30 (!!!!!) ringde hon mej och sa ungefär så här; nämen, den ska ju arenan arrangera, vi ska inte ha någon bal.. men har dom inte sagt det till er? ..
jag som var lite nyvaken och yr i mössan, sa typ jaha..  Men nu är jag så jävla förbannad!! när det blev bestämmt att dom inte skulle arrangera kan man ju tycka att de borde hört av sig till mig och sagt att, vi ska inte ha någon bal här i år ....
åååååååååhhhhhhhh.......
Så nu är det bara att börja om från noll... jag visste väl att det inte skulle gå så här bra med balen..jävla skit parken och jävla skit nola och jävla skit park och jävla skit Ö-VIK!!!!!
FAAAAAAAN!!!!!

Comments
Postat av: mostermamma

oj då och oj oj oj..det är bra ut med det bara.....

2010-03-25 @ 09:07:00

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0