Finally!

Äntligen färdig med historian ! skönt, då blir det lektion på skolan i morgon innan man går på lov! Fredag och lördag blir det natt-jobb, sen åker jag nog och hälsar på nere hos mamma ett par dagar :) och arbetar lite med Projekarbetet.

Jag och Roffe har precis delat på ett äpple, mums ! ska röja upp lite i min lägenhet och sen bir det nog en långpromenad ute i solen, +6,4 grader är det här :) skönt skönt! Nu längtar man verkligen till våren, och studenten.. satt och kollade på några kompisars bilder från förra årert, Kul vare då .. skare bli i år med :) och på tal om studenten längtar jag verkligen tills min balklänning kommer, men det blir ju inte förän om kanske en månad (april någongång..)  .. men längta kan man ju alltid :)


<3




Comments

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0