De är så lätt att kasta kärlek där den vackert tas emot, men de är inte lika lätt att vara såld på nån som inte går att nå...



HOHO!!!

har faktiskt hittat tillbaka hit så här i sommaren! har i stort sätt bara jobbat i sommar och därför inte tyckt att jag har någonting att skriva om.. liksom "jaa, idag har jag sålt 4 glassor och lärt mig våffla eller bägare på finska" ?? .. nä, så jag sket helt enkelt i att skriva ! Det kommer jag nog att fortsätta med fram tills jag har börjat plugga och flyttat så jag har någonting att skriva om.. kan nog tänka mig att det blir lite mer att skriva om då! Ser fram emot att börja den 23aug. faktiskt, ska bli riktigt spännande!


Hej så länge <3

Comments
Postat av: Britten sa

å jag önskar att du hade haft tid att vara här ett par dagar eller jag hos dig...

2010-08-11 @ 22:09:34
URL: http://glitteroga.blogg.se/
Postat av: sabina

Vad ska du plugga till?:)

2010-08-14 @ 20:00:28
Postat av: Britten sa

Fick du mitt mail med bilderna

2010-08-16 @ 17:10:06

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0