Kreativitet !



Är inne i en kreativ period  tror jag ! .. eller vet jag ! Har precis börjat måla en tavla och i köket ligger en del scrapbooking saker ! kneping, inte direkt någonting som händer ofta..
4 dagar kvar som tonåring, alla planerade! I morgon blir det jobb , onsdag = innebandy, Torsdag = middag med jobbet , Fredag = Fest !! :) + det vanliga som alltid ligger på schemat då :)

I helgen hälsade min kära moster på ! väldigt mysigt och roligt ! Idag innan hon for fick jag en jättefin klänning som jag bestämde mig för att inviga på fredag, så jag kanske lägger upp en bild på den :)  ( men förvänta er inte att det händer, brukar ju mest bara säga att jag ska göra de.. :P ) den är iaf rosa och väldigt mycket Sara !



<3

Comments
Postat av: ma

Tänk vilken tur att vi har moster! Hon är väl den bästa man kan tänkas ha



kram

2010-02-01 @ 20:38:31
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill
Postat av: mostermamma

ååååå så fin du var i din nya klänning och din fina sminkning....Hoppas du får det super.....kramar i massor

2010-02-05 @ 21:29:26
Postat av: britten sa....

läs min blogg.....

2010-02-06 @ 09:57:39
Postat av: britten sa....

läs min blogg

2010-02-06 @ 09:57:56
URL: http://glitteroga.blogg.se/

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0