Show-veckan.

jag hade egentligen tänkt göra någon slags blidspel till er men min fotograf var inte så super high på min kamera.. därför blir det tyvärr inga bilder förän bilder/videosarna från skolan kommer, men det kan ju ta ett par veckor ?
Det blev iaf en sjukt lyckad show ! Mest nerver var det när vi skulle göra omstyling på scen, men oj så fin hon blev !
Torsdag och fredag var vi dock död, och hela skolan blev liksom ett vakuum ..


Ikväll ska jag bara ta det lungt och se på tv,

.... går ju skit bra de när man inte ens har en tv, m elleeee?!!!!!!!!!!!!!!


<3

Comments
Postat av: mamma

Men har du inte fatt nagon ordning pa tvn an?? Jag far val sponsra dig till en tv fran jobbet nar jag kommer hem for sa dar kan du ju inte ha det. Jag fixar nar jag kommer hem kram

2010-12-05 @ 08:34:42
Postat av: Britten sa

Men hade inte du köpt en fin platt tv vad har hänt med den...?..inte kan du väl ta in nån tjock tv igen inte

2010-12-05 @ 19:29:41

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0