Jullov.

det är så sjukt tråkigt att skriva utan att få respons..
Fast, jag skriver ju för min egen skull, men fortfarande tråkigt !

jag har jullov och befinner mig hemma hos mamma för att kunna slappna av och varva ner lite.. idag har jag endast legat och läst en bok, jäkligt skönt faktiskt, när det är någonting jag inte gör så ofta i mitt vardagsliv. jag har dock med mig julläxan vi har fått och gör någonting om dagen.. man måste ju öva för avslutningsprov när vi kommer tillbaka i januari :)
Efter provet kommer joakim roos för att lära oss storslaget Hair by night (tävlingsträning)




Julen är över, vilket könns otroligt skönt ! här blev det en lungt kväll, men lite spel och familjemys! dom bästa klapparna var en klippkappa (i tahisiden :O .. lila såklart), en liten sax som nu mera hänger runt min hals, och en tavla men en gammal 50tals bil .. oxå lila :)

Efter nyår ska jag förövrigt ner till mitt nya hem och inspektera nya läggan och prov jobba ute på en salong i västertorp :) såååå spännande!

<3

Comments
Postat av: britten

spännande!...Va kul med Joakim Roos...

2010-12-27 @ 17:46:24
URL: http://glitteroga.blogg.se/
Postat av: Daniela

Du har en bra blogg! :)

2010-12-27 @ 18:42:39
URL: http://nellasofia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att du ska flytta till Stockholm

2010-12-27 @ 21:08:29
Postat av: beffa

Kan det vara så att Sara gillar lila?! :D hihi.

Hoppas det går bra å provjobba å du, ha ett skönt jullov!

2010-12-27 @ 23:51:44
URL: http://beffa.blogg.se/

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0