Flyttar söderut .

jaha.. då var det bara tre veckor kvaar av skolan...  HUR FAN GICK DET TILL???
det går fan inte in i min skalle hur ett halvår kan gå så fort..

Idag har vi iaf haft repitition och gått igenom hur delprovet(som görs efter 1500 utbildningstimmar) och gesällen(som görs efter 5000h) är upplagt, vilka moment den innehåller osv..
I fredags hade vi permanent och då rullade vi 10min på våra dockor och sedan gick man vidare till kompisens docka, rullade 10min och bytte tll nästas docka osv.. vi plockade ut rullarna idag och det var ganska kul att se resultaten .. :P jäkla synd att jag glömde ta bild.. då hade jag kunnat visa hur en permanent Inte ska se ut :P
..


<3

Comments

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0