Vägen till framgång är genom hjärtat.



..Just på eftermiddagen hade jag en sån där stund när jag undrade; vad faan gör jag här??!!
men såhär i efterhand när jag kollar på mitt resultat av andra långhårsuppsättningen känner jag mig faktiskt ganska så nöjd! ..när jag stod där och hade endast 5min kvar och bara hade kommit halvvägs känndes det lite trögt, men jag fick ju till det till slut och här är resultatet från idag :








Nu har jag renskrivit dagen lektion och är helt slut!
Därför åker jag ist. på affären och handlar mat :)


<3

Comments
Postat av: moster

men bra ..jätteinpad....

2010-08-25 @ 19:28:14
Postat av: Anonym

unna dig nåt gott nu...du är duktig

2010-08-25 @ 19:28:41
Postat av: mammi

Men varför undrar du så?? Det är ju som om du inte gjort annat i ditt liv!!! Du är som klippt och skuren för det här yrket tror jag. Tycker det blev jätte fint

2010-08-25 @ 19:48:20

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0