Student of Ann pettersson Hair desingschool





Ja.. som sagt var, då hade man alltså börjat skola idag.
Och jag kan säga att det var en sjukt bra start, och jag tror inte att en första skoldag kan bli så mycket bättre,
Alla lärare verkar helt underbara, för att inte nämna Ann! Riktigt härlig personlighet(än så länge, men jag tror ju verkligen inte att den kommer att försämras!), av alla människor jag har träffat har jag inte träffat någon med så mycket energi...
I övrigt finns inte så mycket att säga om skoldagen, det var ju mest "introduktion". förutom att vi fick alla verktyg då, vi hade som en jätte förtidig lilla julafton, en väldigt rolig sådan :)
Tror att detta kommer bli en bra termin, alla i klassen verkar jättetrevliga och det bästa är att det är bara jag och två tjejer till här i från stan, de övriga kommer från kramfors, sollefteå, sundsvall, umeå osv osv.. och vi har till och med en tjej från USA! Ann's första internationella klass :)
Jag ser verkligen fram emot i morgon!


<3

Comments
Postat av: moster sa

ja som jag sa till dig..det är lika roligt som om jag skulle gå där själv....mera mera mera...

2010-08-24 @ 09:30:02

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0