STÄÄÄÄÄDA!!!!

har tyvärr inga roliga bilder från dagen därför bjuder jag på denna:



.. helt enkelt för att visa hur less jag var när jag kom hem!
Nu har jag hunnit slappna av litegrann och hunnit gått igenom och renskrivit dagens lektioner, så nu känner jag  mig inte alls lika tom i huvudet! :)
Dagen har innehållit mesta dels teori (därav inga bilder), eftermiddagen ängnades åt städning! vilket kommer vara väääääldigt viktigt att vara bra på när man kommer ut som trainee, även i övrigt med! Vem vill klippa sig på en salong där det är hår fulla golvet, och färgburkar på borden, skitiga handdukar? - Tänkte väl nästan de, inte många! så STÄDA, STÄDA, STÄÄÄÄÄÄDA!! :D




<3

Comments
Postat av: ingrid

du är så fiiin! älskar verkligen ditt hår:D

2010-08-26 @ 18:24:09
URL: http://ingridoberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Människor som vågar tro, och göra något av sina drömmar äger en inre styrka. Det är så så roligt att läsa att du satsar på din dröm... och jag ser ju att du "har det i fingrarna"! Jag skulle aldrig få ihop så snygga håruppsättningar...



Varm kram/E

2010-08-26 @ 18:54:19
Postat av: mammi

Hahaha...ursäkta mitt skratt...men städa ÄR bra att kunna hihi

2010-08-26 @ 19:10:11
Postat av: Anonym

tack ingrid vad söt du är :)



Jag ska bli bättre än dig mamma på att städa <3

2010-08-26 @ 19:22:54
Postat av: mostermamma

Thats my girl.....

2010-08-26 @ 19:37:38
Postat av: Linda

Cool färg på ögonskuggan! Du verkar sjukt duktig på hår redan! Grymt :) Hoppas du tycker det är så kul som du trodde, eller bättre, det verkar iallafall så här :) /Linda

2010-08-27 @ 18:27:56
URL: http://oliveandvanilla.blogspot.com

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0