Ni kan kalla mig för Greta!

En gubbe på jobbet idag (en full sådan.. jaa, jag vet; på en söndag ??!!) hade bestämmt sig får att inte gå förän jag sagt vad jag hette och kom ifrån! vilket gav mig en lite obehaglig känsla och jag bestämde att jag hette Greta, mannen trodde såklart inte på mig, och fortsatte envisas om vad jag hette. Jag sa helt enkelt; att om du ger mig en vettig anledning till varför jag skulle lämna ut mitt namn osv. till dig, skulle jag självklart göra det, då mannen efter ca. en timme inte kommit på en bra anledning gav han upp :P

Hursomhelst börjar skolan idag.. fast först ska jag sova, om jag kan!
här kommer en bild från helgen...

jag och en kär vän visar våra rätta jag..



.. blekfis, jag vet!


<3

Följ min blogg med bloglovin

Comments
Postat av: Britten sa

snygging..jag vet

2010-08-23 @ 14:09:10

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0