Långhårsuppsättning nr. 1


Åh.. är skit mätt just nu :P har precis ätit en macka med oxpytt på, mums!
I morse blev läggan besiktad, så nu är det bara själva flytten kvar, ska bli så sjukt skönt när det är över.. känns som att jag tjatar om det, men det ska verkligen bli underbart :) Närmare helgen tänkte jag slänga ihop allt som går så det bara i stort sätt är jag och sängen kvar!
Idag hade vi första riktiga skoldagen! Förmiddagslektionen gick ut på kundbemötande, vilket jag redan har en del kunskap i tack vare alla mina extra jobb! (men som Ann säger;  MAN KAN ALLTID BLI BÄTTRE) Det mesta gick iaf ut på att vi pratade om egenskaper hos en frisör, hos oss själva.. Vad man bör förbättre, och hur man bör förbättre sina negativa egenskaper. Men som alla vet har man ju alltid svårt att komma på vad som är bra och dåligt med en själv (så är det iaf för mig!)
Efter lunchen var vi ute i salongen för våran första lektion där, nämligen långhårsuppsättning!
..  JÄVLIGT kul! mer än så kan jag nästan inte säga om eftermiddagen så jag tänkte att jag slänger upp ett par blider ist!






inte perfekt... än!



<3

Comments
Postat av: moster sa

kul kul..

2010-08-24 @ 20:00:38
Postat av: mammi

Åh va kul!! Känner mig faktiskt smått avundsjuk men så otroligt glad över att du faktiskt får uppleva din dröm som frissa. Du kommer att bli världsbäst på både uppsättningar och annat. Jag vet det!

2010-08-24 @ 20:34:34
Postat av: Beffa

Åh vad roligt det ser ut! Jag tyckte dom såg perfekta ut redan nu jag.. ;)

2010-08-24 @ 20:57:30
URL: http://beffa.blogg.se/

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0