5 days to go..

Ja, då var det alltså bara 5 dagar kvar tills man ger sig in i hårbranchen!
Nervöst börjar det bli, men längtan överträffar nog nervositeten :P




Här i läggan finns det inte heller så mycket saker kvar! mitt rum består i stortsätt av sängen, tvn, sterion och soffan :P ska bli riktigt skönt när allt här är över och man får börja packa upp sakerna i nya lägenheten.
Har även varit ledig lite mer här på slutet vilket har behövts... riktigt skönt har det varit dom dagar man fått sovit ut! Jag satte även igång med träningen igår, efter ca. 1½ månad, och det var nästan så att jag blev förvånad att jag inte hade tappat med kondition än jag gjort!.. har dock en del träningsvärk idag :P
... nu ligger jag här på sängen och har precis ätit nudlar (håller på att äta upp det som finns i skåpen, så man får nöja sig med det man har!), ikväll ska jag och en vän åka och bada, som det inte har blivit så mycket av i sommar, tyvärr.. men innan dess ska jag nog ta en liten powernapp minsann, och så ska jag grubbla på vad jag vill göra på fredag, Åka till Mrs J och fira mrs K, åka till jäbo(?)stugan på hejdå party för Miss M eller skjutsa syrran och Mr R till flygplatsen? .. man kanske kan kombinera alla tre ? värt att tänka på iaf!

God natt <3

Comments
Postat av: Britten sa

å va kul att du nu äntligen får börja....ska bli så så kul att följa med dig på din resa och vem vet vart vägen leder sen....

2010-08-18 @ 22:19:53

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0